Alla inlägg under januari 2015

Av Laiza - 21 januari 2015 10:46

Hej mitt vinterland!...lite sent nu kan jag tycka...längtar efter tussilago och sitta mot en husvägg i solen och lyssna på vårkvitter. 

Efter en vecka med helvetes krämpor är jag åter på benen igen! Det var verkligen en tuff vecka för mig men oxå för mina nära o kära som blev riktigt oroliga! Förlåt för det! Nu har det återigen tagits en massa prover då 2 läkare denna vecka kliat sig i huvudet då dom ser hur dålig jag är men inte hittar felet. Sätter mitt hopp på dom <3 Lite skönt att dom äntligen fick se hur det blir när det blir sådär istället för att försöka förklara sig fram...


Just nu vill jag ta igen så mycket..jag vill åka o vinterfiska...jag vill gå i oändlighet i inredningsbutiker och dreggla istället för att gäspandes försöka ta sig igenom Jotexkatalogen..jag vill simma som jag tycker är så skönt. Men allt har sin tid! Den energin jag har idag ska gå till mig själv och de underbara små. 


Sitter och drömmer mig bort till ett SPA. Där jag kan ligga i en härlig bubbelpool med något gott att dricka och bara bli servad. Helst ska jag ha en sån där klocka att svänga med så dom verkligen inte missar min vistelse ;) 

Pengar, pengar, pengar...allt handlar om pengar..och just i detta nu blev jag påmind om den trasiga soffan som måste bytas..Ah..min SPAvistelse får nog vänta!


Men man måste få drömma   


Jag hoppas ni alla får en underbar dag och glöm inte att ni duger som ni är!!

Puss och kram Lisa


Presentation


En tjej mitt i livet som älskar sin familj, fiske och naturen! En tjej som gärna använder lite självironi och en gnutta humor i vardagen :)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards